2017. november 27., hétfő

ünnepi hangulat?

Nem tudom ,hogy ti hogy vagytok vele de nekem még egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom.
Mind Magyarországon vagy más országokban már novemberben kipakolták a díszeket,gyümölcs kenyereket,ajándék csomagokat és minden egyes kelléket.
Számomra olyan sürgetőnek hat ez az egész. Személy szerint én szeretek ráhangolódni az ünnepekre  elkezdeni egy kis mandarin narancs evéssel majd jöhet a gyümölcskenyér és persze az agyalás hogy mit is ajándékozzak?
Az ajándék választás is számomra egy tortúra boltokat látogatok meg és nézelődöm miközben hangolódom az ünnepekre. Kis szoktam még látogatni az Adventi vásárokra de oda szigorúan csak hangolódni,nézelődni mert eszméletlen drága nem magyaroknak készül.
Általában csak a Vörösmarty térre szoktam kimenni arról biztosra tudom hogy a magyar kézműves manufaktúra 1-1 gyöngyszemével találkozhatunk. tavaly sokat beszélgettem egy árussal és hát érdeklődtem is ,hogy miért ilyen drága? A válasz  ködösítve jött és azt mondta mert ez 100% magyar és kézműves de utána kiderült hogy amit ki kell fizetniük helypénz az eszméletlen drága, mindemellett nekik külön pályázni kell ,hogy árulhassanak. Hírekből meg innen onnan megtudva  a helypénzük közel 1.000.000ft azért az már nagyon durva legalábbis szerintem . Sosem gondoltam volna ,hogy egy kis bódényi hely ilyen drága lehet.
Ünnepi hangulatra visszatérve legjobban a kisebb gyerekes családok érezhetik hisz a kis manók már számolják a napokat  mikor jön a mikulás,jézuska és így a szülőkben is elindítják az ünnepi készülődés játékokat ,kézműveskedést és így szépen lassan elérkezik a Karácsony.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése