2017. november 11., szombat

Könyv ajánló: Daniel Cole Rongybaba

Képtalálat a következőre: „rongybaba könyv”Nemrég jutottam  hozzá a pszichotrillerhez. Facebookon folyton reklámozták így nem tudtam ellenálni a csábításnak és berendeltem egy kötettel. Mikor szépen végig olvastam a hátulját rájöttem hogy ez nem a vég 2018-ban jön a folytatása amit bevallok  már nagyon várom de már sejtem mi lesz benne de most ne is ezzel foglalkozzunk.
Kedves főhősünk Wolf egy bűnügyi nyomozó aki nagyon küzd hogy elkaphasson egy gyerekgyilkost de folyton megússza a büntetést. Megszállottja lesz az ügynek és ezt főnöke már nem tolerálja és mindenki úgy dönt, hogy wolfnak szüksége van egy kis "pihenésre" így kényszer gyógykezelésre ítélték.
A sajtó folyton a nyakukban ,szimatot kaptak és most nem tágítanak de vajon mi kelthette fel ezeknek a szenzáció éheseknek a figyelmét? 
Egy holttest hat áldozat.
Ezt a testet 6 ember részeiből alkotta meg a művész de vajon milyen indítéka volt rá?
Az áldozatokat pontosan megválogatva választotta ki de vajon mi lehetett a közös bennük?
Egy lista hat áldozat nevei halálának dátuma jelent meg a sajtóban. Vajon ki az igazi gyilkos? Ki irányítja a szálakat a háttérből?
.
.
.
.
Mikor  kezembe jutott egyből tudtam hogy nem volt pénzkidobás. Teljesen ki lehet venni a szereplőknek a személyiségüket a bizalmi láncokat.Az emberi kapcsolatok bármennyire is legyenek erősek ha elültetik a bogarat a fülükbe és elkezdenek fojtogatni a gyanú indái mindennek vége. Akit azt hittük ártatlan valójában ő a legnagyobb gonosz. Ezért is tartja a mondás
"nem szól szám nem fáj fejem"
"Dühös voltam nem tudtam mit tettem valójában, nem ezt akartam."

(folytatása már elérhető a Hóhér címen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése