2014. február 3., hétfő

mit találtam egy dobozban?

Sokan  szeretjük  meg őrizni  régi  holmijainkat , mert  kedves  emlékek  fűződnek  hozzájuk . Ha meglátunk  egy  régi  szeretett  tárgyunkat akkor  előtörnek  a  régi  szép  illetve  rossz  emlékeink.
Én  az  érzéseimet öntöm  rajzokba. Legyen rossz , jó,semleges,szerelmes egyéb  érzésem  mindig  találok  egy  megfelelő  képet  esetleg  kútfőből rajzolok. Ahogy  a  cím is  mutatja  egy dobozba  tettem  ezeket  a  régi  rajzaimat  és  felraktam őket  a  padlásra  ahol viszont  az  összes  emlékféle  keveredik. Felmentem  a  padlásra  már  nem  is  tudom  mit  kerestem  de  belerúgtam  véletlenül  a  földön hagyott  kis  dobozba. Eleinte nem  tudtam  hogy  mi lehet  benne hát leültem elé  és  a  kezembe  vettem. Gondolkodtam  de  nem  jutott  eszembe  hogy  vajon  mit  is  tettem bele. Hát levettem   a  fedelét  és arcomba  csaptak  a  szomorú  illetve  a  boldog napok  mikor  ezeket  a  rajzokat  készítettem. A  rajzokból   megláthatjátok  az  elmúlt  év-évek  lelki  állapotomat  persze nem  az  egészet  mert  vannak nagyon  durva  időszakjaim  is  mikor  a  halált  választottam  volna  az  élet  helyett. Bizonyos  rajzaimat  már  láthattátok  itt van összesítve  régi  és  új  rajzok és  egyben  egy  lelki  térkép  is 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése