2014. február 6., csütörtök

fogyókúra

Sokan  fogyó kúráznak  a  szebb  és  karcsúbb  alakért. Sokat  éheznek  és  szenvednek  de  szerintem  feleslegesen. Nem  éhezni  kéne  hanem  többet  mozogni, sportolni és  rendesen  egészségesen  étkezni.
Sokan  ilyenkor  zsír  és  szénhidrát  mentes  diétát  kezdenek  el  de ezzel  csak  magukat  rontják. A Táplálkozási  piramis  megmutatja , hogy mennyi  a  napi  normál  bevitel.
vannak  egészséges  és  fogyasztó  ételek ,italok.
én  nagyon  szeretem  az  ananászos csirke mellet amint a  piramisban  látható  ez  nem  hizlal  persze  ha nem  vödör  számban  esszük, csak  mértékkel.
mind emellett  szeretem  még  a  natúr  joghurtba  kevert  gyümölcs  darabokat(alma  banán  narancs  körte meggy)én  ezeket  szoktam  bele vágni.
Az  ananász híres zsír égető  hatásával akár  konzerv ,üdítő vagy  maga  a  gyümölcs.(gyümölcs kicsit  mar óvatosan  a  fogyasztásával)
Sokan  mondják  ,hogy  este  6  után  már  ne  együnk,de  én  sosem  szoktam  betartani  mindig  kiugrok  este  a  konyhába  egy  kis  pirítósért, joghurtért  esetleg  rántott halért (ha  van  otthon)
de ha  ennyire komolyan  kell  ezt  venni  akkor  kedves  hölgyeim és uraim leszokni az  esti nasikról.
Együnk  sok  halat rengeteg  vitamin  és  ásványi  anyag  van  benne  s  mindemellett  nem  hizlal. Sok benne  a  jótékony  anyag  és  így  a  fehérje bevitelünk  is  jó lesz.
Sok zöldség  ,gyümölcs  sem  árt  ezt  javaslom  salátákban   vagy  kicsit  párolva kevés  olajjal.
Mindemellett  ha  be  tartjuk  az  étel piramisban  látható  ételbeviteleket  ne feledjük  a napi  2- 2,5 l vizet. Kerüljük  a  cukros  szénsavas italokat  a túlzott  tea  és  kávé  fogyasztást (ezek  vízhajtóak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése