2019. május 16., csütörtök

Mini üvegház. Műanyag flakonból.

Nap mint nap kapcsolatba kerülünk a műanyaggal,üveg,tányér,ételhordó,ruha egyéb formákban.
Rengeteg van belőlük mindenhol és sajnos kevés százalékukat hasznosítjuk újra.
Habár egyretöbb kreatív oldal is foglalkozik újrahasznosítással én megmutatom,hogy én hogyan hasznosítom újra őket.


Nagy szívügyem a természet ezért szeretek kertészkedni ,vetni,aratni ,új életet "létrehozni" és nevelni.
Sajnos a lakásban nevelt sima cserépbe ültetett palántáim nagy hányada elpusztul de üvegházam nincs vagyis eddig nem volt. Műanyag szörpös- és tejes üvegben keltetem  az én kis palántáimat.
Jelenleg sárgadinnyéim vannak a képen látható üvegben.
De paprika is van.
üveg aljára földet szórtam rádobáltam pár magot és azok tetejére is földet szórtam.
Földjüket belocsoltam ,kupakkal lezártam és beraktam az ablakba.
Ezek a kis magok nagyon kis sunyik ám . Egyik éjaszaka még csak a búbját mutogatja 1-2 magocskám fél nap múlva már 4-5 leveles erős babóca mosolyog az üvegfal mögött, hogy mi is itt vagyunk ám!
Nagyon szeretem nézni a magvak növekedését, mikor az üvegen keresztül látom,hogy éledeznek,mozognak a magok és hamarosan kidugják a fejüket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése