2017. január 29., vasárnap

Film ajánló: Széttörve 2017

Nem rég hallottam a filmről osztálytársaim nagyon oda voltak érte és mikor meghallottam ,hogy
pszichés dolog van benne egyből felkaptam a fejem és elkezdtem kérdezősködni.
A filmet még moziban vetítik hisz nagyon új de már fent van youtube videón a teljes film.Pontosabban 2017 január 25.én lett feltöltve.
Nem akarok spoilerozni de egy kis tartalmat azért elmondok :)
Kedves főszereplőnk 23 személyiséggel rendelkezik de egy kis hiba ütközött a rendszerbe és elkezdi elveszíteni az uralmát a többiek felett. A káoszt kihasználva megszületik a 24.személyiség is de vajon melyiknek a kezében van a fény  irányítása?
3 tinédzser lányt el is rabol akik minden áron menekülni akarnak előle de sikertelenül.
A tinik közül van egy nagyon okos, aki próbál higgadtan viselkedni de vajon mi lesz vele? Szóba kerül többször is a szörny létezik is egyáltalán vagy ezzel csak a személyiségek ijesztgetik egymást? Az egyik személyiség folyton segítséget akar kérni az orvosuktól de a többi nem  engedi.....
Maga a film triller ugyan de a gyilkosságokat nem nagyon mutatják csak hopp ott egy hulla de azon se nagyon látszik semmi max hogy fekszik vagy ,hogy kihúzzák a kamera elöl egyáltalán nem félelmetes ,egy két részénél nagyon jót nevettem.
Bár én durvább gyilkolós ,darabolós filmeket szeretem de ez is tetszett nem csalódtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése