2016. szeptember 27., kedd

kis öröm


A mai napom nagyon hosszúra nyúlt suli,bankolás,ügyintézés,szerződések. Már nagyon éhes és szomjas voltam igy beugrottam egy közeli Mcdonald's ba. Kikérem a szokványos sajtburger menümet és kerestem magamnak egy komfortos helyet. Hát mit ne mondjak átlósan a WCvel szemben találtam csak helyet de ezzel se foglalkozam. Egyszer csak arra lettem figyelmes ,hogy egy fiatal srác a szemeteskocsi tálcái között turkál és a mellette ebédelő vendégtől is elkéri a számláját. Gondoltam ha ennyire kell neki én is odaadom neki az enyémet de nem látta ,hogy lengetem igy annyiba hagytam a dolgot. A srác elment a zsákmánnyal. Pár percre rá egy idősebb 50felüli férfi csinálja ugyan ezt de ugye a fiatalabbik már elvitte a számlákat. Gondoltam itt jövök én és ismét elkeztem lengetni a számlámat de persze hogy nem vette észre hisz fejjel benne volt a szemetes kocsiba. Megkérdezte a vendéget is aki még mindig a szendvicsét majszolta de tőle már elvitték. Mosolyogva mutat rám hogy nála még van. Nagy reménnyel bősz "jóetvágat kívánok a kedves hölgynek" jött az asztalomhoz. A bácsinak csak a WC kódra volt szüksége odaadtam neki a blokkot nem vitte el csak a kodot jegyezte meg. Annyira örült biztos nagy szüksége lehetett rá gyorsan el is sietett én meg folytattam tovább a majszolást. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki gyorsabban közeledik az asztalom közelébe. Az a bácsi volt az ismet jo étvágyat kívánt nagyon megköszönte a "megmentést" és elindult a kijárat felé de még utánam kiáltott egy "további szép napot viszont látásra" köszönést. Nemvolt nagy dolog de nekem nagyon jol esett pedig csak egy kodra volt szüksége de innentől kezdve mosolyogtam egész nap ahogy a bácsi hálás mosolygos hangja csengett a fülemben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése