2014. november 28., péntek

Szalagavató

A  12.évfolyam  egyik  nagy  élménye  a  szalag avató. Valakik  gyönyörű  fehér valakik  színpompás  keringő  ruhába öltöznek. M a műsort  díszes  megnyitását  egy keringővel  kezdik.Legyen Angol  vagy  Bécsi  mindegyik  betanulása  idő igényes,  de  ha  nem  élvezzük  a  táncot még  több  időt  vesz  igénybe  és  a  kedvünket  is  elrontja.A  táncot  élvezni  kell  ha  van  érzéked  hozzá  ha nincs.Ha  a  táncért  nem is  a  gyönyörű  ruhákért  és  a  siker élményért nagyon  megéri  végig  csinálni  az  egész  szalag avatót.sok  diák  nem  azzal  táncol  akivel  szeretne  vagy azért  mert  valaki  gyorsabb  volt és  a  kiszemeltjét  elvitte  más  vagy  mert  nem  jutott  neki  az  osztályból  pár. Nos  én  is  az  előbbibe  tartozok se  a  páromat nem  akarom  se  az  egész cécót,  de  mikor  a próbán  vagyok  és  az  egész  osztály egységként  mozog  az  örömmel  tölt  el  és  én is  ugyan  olyan  jól  csinálom  mint  a  többiek ,  persze  bakik  mindig  vannak  és  lesznek  is  nem  csak  a próbákon  hanem  a  színpadon  is  de  ha  véletlenül  el  is  rontjuk  kimarad  egy  egész  lépés sebaj  te  tudod  hogy  rontottál  de  a közönség nem . Semmiképpen  sem szabad   szétesni  ha  valami  baki  becsúszott  vagy  megállni  csináld  onnan  ahonnan  a többiek  tartanak  figyeld  őket .
Szalag avató  ruha:  Nos  ez  mindig  egy nagy  kérdés.Egységes  vagy  különböző? Fehér  vagy  színes? Abroncsos  vagy  abroncs  nélküli. Női  döntések  mindig  nehezebbek  és  vitásak  főleg ha  egy  egész  osztálynyi lánynak  kell  dönteni . Az  egyenruha  döntésének a  kérdése  a  legnehezebb  mert  mindig  lesznek  olyanok  akiknek  nem tetszik  az  a  fazon. Tehát  vita  származik  a  ruha  választásában. PL én  is  beleestem  ebbe  . Találtam  egy  gyönyörű szép  fehér  keringő ruhát . 200 ruha  közül  válogattam  de  egyiket  a  másik  után  szíttam mire  mint  a  filmekben  egy  hátsó teremben    megvilágítva  ez  a  ruha  állt megtaláltam életem  szalag avatós  ruháját. Ez  a  ruha  30000  Ft  volt  és  csodaszép.
Mikor  mondtam  az  osztályban hogy megtaláltam  a szalagavatóruhámat és  megyek lefoglalni  akkor mondták  hogy  fehér  nem  lehet mert  színes  ruha  kell  kettő  lánynak  fehér a  ruhája lesz  és  én  már  ne  legyek  abba mert  akkor  hülyén  nézne  ki  az  összhatás.  Nagyon  idegese  lettem . Miért  szólnak  bele  hogy nekem  milyen  ruhám  lehet  vagy  milyen  nem  ?  Mindenkinek  olyan  a  ruhája  amilyet  ő  akar  akkor  nekem miért nem lehet?
De azt gondoltam  hogy  nem  érdekel  nekem  az a  ruha  kell  és  kész!  De  mire  lefoglaltam  volna  pont az  orrom  előtt  vitték  el . A  szalonban  kicsit  magamba  roskadtam de mellé  is estem.
De  végül  is  egy  türkizkék  ruhát  foglaltam  le. Jobb mint  a  semmi  de  rosszabb  mint a  fehér.Ha  egy lány  egy nagyobb  esemény  előtt  van  (pl  szalag avató) és  nem  abban a  ruhában pompázik  mint  amit  ő  kiszemelt  magának  akkor  hisztizik  miatta.
A  ruhámra  sok  komment  jött :"Mi  a  bajod  vele  tök  szép"  " Te  mindenben  gyönyörű  vagy jobb ez  a kék" " A  fehér  nem a  te  színed  de  ez  a  kék"
Nem és  nem  a FEHÉR a jobb  és  kész. Nos  az  előbbi  hiszti  "bemutatja" ,hogy  egy  odafigyelő  lány hisztizni  fog  a  ruha miatt és NEM  tökmindegy  milyen  az  a  ruha!!!!
Egy  lány szalag avatója  drága....őő nagyon  drága. Ruha+smik+cipő+fodrász+tánc tanár+terem bérlés+  egyebek . Ha  most  az én  költség vetésemmel  számolunk  akkor  a  ruha  28.000 (+20000de  az  visszatérül) cipő 6000, köröm 5300, fodrász  3500, mell tartó 1500, az  én  esetemben  KB  64300 és  a  tánc tanárt  és  a termet  bele  se  számoltam   tehát  elkönyvelhetjük  100.000 . 12évfolyam  a  legdrágább  legstresszesebb  és  a  legizgalmasabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése