2014. november 22., szombat

Karácsony Novemberben ?

Nagyon  szembetűnő  az , hogy  a  nagyobb  bevásárló központok,plázák de  még  a  kisebb  boltocskák  is  ünnepi  díszben  pompáznak november  elejétől  kezdve.Novemberben  nekem  még  nincs  ünnepi  hangulatom  és  ahogy meglátom  ezeket  a  csili-vili  díszeket  valahogy  el  is megy  tőle  a kedvem. Szép  meg  minden sugallja , hogy  itt  az  ünnep  a  sarkunkon most  kell  készülni  az  ajándékokkal de  én  személy  szerint  jobban  szeretem  az  ünnep  előtti sürgés  forgást 
-jaj  ez  kell  még,  meg  ez,  és  ez  is  jó  lenne,  még egy  ilyen  is.
Készítem  a  kis  cetliket  listákat amiből  valójában  már  8-cat  csináltam de  mindig  ki  marad  valami.
Novemberben  még  nincs meg  ez  a  hangulat. December  elején már  kezdem  érezni  a  készülődésre  hívó  bizsergető  érzést , kezdem  nézni  a  kirakatokat és  ahogy  meglátok  egy  cipőt, pulcsit,  játékot, ékszert elgondolkodva  állok az  üveg előtt
-Hmm ez  biztos tetszene Annának  ez  pont  rá  illik teljesen  őt  látom  ebben  a  ruhában.
Vásárlásaimat a megérzéseim  alapozzák  meg , ha meglátok egy  ajándéknak  valót és  egy  adott  személy  arca  jut  eszembe  az  rossz  sugallat  csak  nem  lehet. Persze  nem  egy  eredeti  Rolex  karórára  gondoltam  bár  aki  megteheti miért  is ne? :D 
Személy  szerint  és  jobban  örülök  egy  kis  apró  mütyűrnek  egy  konyha kellékeknek  egy  rajz  felszerelésnek mint  egy  arany nyakláncnak. Persze  annak  is  örülök  de  egy  kis  egyszerűbb  meglepetés  lehet  hogy  nagyobb  mosolyt  csal  az  arcomra. Nem  a  nagy  érték  számít hanem  hogy  kitől  milyen  szándékkal  kapom.
Visszatérve  Decemberhez. Mikor  a  boltokban  hemzsegnek  az  emberek és  az  eladók is  roskadnak  a  meló  alatt a  nagy  forgalomtól  mikor  meglátod  a  körúton ,  plázák előtt  vagy szétszórtan  bármerre a  sült gesztenye  árusokat a  forralt  borosokat  és  teásokat  az  illatozó  ropogós  kürtös kalácsokat  a  bódéban   néhány  fiatalt  aki  ingyen  ölelést  osztogat ez  a  riadó szó  a  Karácsonyra  az  ünnepi  hangulatra  a  szeretetre  ,  hogy odafigyeljek  a  másikra,  hogy  én  is  öleljek  mosolyt  csaljak  az  arcokra  ,hogy  ajándékozzak  meg egy  idegent  egy  kürtös kaláccsal meghívjak  egy idős  embert  egy  meleg teára , hogy  odafigyeljek  egy  kicsit  a másikra  és  hogy  ne  rúgjam  fel  a  buszmegállóba , hogy  puszit  nyomjak  mások  arcára  akik  lehajtott  fejjel  az  élet  terheivel  a  vállán  battyog  haza ,  nekem  ez  az  ünnep  a  Karácsony és  a  meghitt  hangulat.

1 megjegyzés:

  1. Az én munkahelyemen is karácsony van egy het kb de csak a bolti részben....
    Már nincs az az igazi karácsony varázs sajna..................

    VálaszTörlés