2014. szeptember 22., hétfő

Ékszer mánia

Szörfözgettem a  neten  és találtam  egy  onlin  ékszerboltot és  egyből  elkezdtem  nézegetni .    Ismerősömnek megmutattam  az  oldalt  nagy  boldogan és  ő  már  ismeri  már  rendelt  is  sokfélét  . Jó minőségűek  rengeteg  féléből  lehet választani  karkötők, nyakláncok,piercingek(köldök,nyelv,orr,fültágítók stb.) és  még  sok  más. Ékszerekről  képek  és  tudnivalók  is  tájékoztatják  a  leendő  vevőket. Az  ékszerek  árához  még  hozzájön  a  szállítási  költség  is  de inkább veszek  valami  szép  jó minőségű  ékszert  a páromnak  mint  valami bijut  ami  2  hét  múlva  elveszti  a  színét  és  megfogja  a  bőrét. Ha  szereted  az  ékszereket  vagy  valami  különleges  ajándékkal  szeretnéd meglepni  a  szeretteidet  én  ajánlom  ezt  az  oldalt.Hívőknek  is sok  féle  ékszer  van . Mindenki  megtalálja  az  ízlésének  megfelelő  anyagból  készülő ékszert : arany,ezüst,volfrán,titánium,buzsu,nemesacél. Az  oldalt  ezen  a  linken  érhetitek  el : http://ekszer-eshop.hu/
ezüst gyűrű  átlátszó cirkóniával
pároknak  nyaklánc

medáll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése