2013. december 27., péntek

Ünnepi torta

Sokan szeretnek  sütni és szeretik ha a munkáját dicsérik. Sütöttem egy finom és gyönyörű tortát.Bonyolultnak látszhat de valójában nagyon egyszerű elkészíteni.
Csokis habos kockának  a tésztáját vettem  alapul. Kép illusztrációval meg is mutatom hogyan is készült  a finom torta.

kisütöttem  két tésztát méretre vágtam

piskóták közé banánt és pudingot raktam késsel a felesleget könnyű eltávolítani
apróra felvágtam  a fehér csokoládét

tűz álló edénybe tesszük és megolvasztjuk VÍZGŐZ FELETT!!


addig olvasztjuk amíg el nem olvad minden darabka

kicsit hűlni hagyjuk majd beborítjuk vele  a sütit
marcipánból fenyőket készítünk és  elhelyezzük  a tortán


piros marcipánból golyókat csinálunk és feldíszítjük  a fákat


piros masnikat is készíthetünk
remélem tetszik a karácsonyi torta Tescoban lehet  venni színes marcipánt én Szamosi marcipánt használtam
de ételfestékkel lehet  színezni azt is lehet tescoban kapni. zöld pattogós cukrot szórtam  az emeletekre.
tipp: a fehér csokoládét vékonyan vigyük fel mert mikor kihűl kemény lesz nagyon inkább pudingot ajánlanék.

2 megjegyzés:

  1. nem néz ki rosszul az ízét nem tudom sztem megették:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom volt. Osztálytársaknak vittem nekik is ízlett.

    VálaszTörlés