2013. szeptember 18., szerda

Legelső bejegyzésem

Sziasztok sokan javasolták már nekem h csináljak magamnak blogspottot  de én azt mondtam ,hogy megfelel nekem  a blog.hu is. Addig piszkáltak ameddig csináltam magamnak már mint megkértem egy barátomat  ,hogy csináljon nekem. Ha kíváncsiak vagytok  az eddigi  irományaimra megtudjátok nézni  akkor a http://avegtelen.blog.hu/  oldalon. Elsősorban azért is jobb ha itt blogolok mert akkor láthatom  a véleményeiteket  és ez nagyon fontos a számomra. Ritkábban fogok írni mert  nincs mindig témám vagy közlendő hírem. Az előző blogomban írtam recepteket, vicces képeket töltöttem fel, jópofa kajákról ,hirdettem ,ünnepekről írtam ,kiránduló helyekről egyszóval mindenről kis vegyes felvágott lett de nem zavar mert ha nem változatos akkor megunja az  ember olvasni. Szeretném ha megnéznétek  ezt  a bologomat is és véleményt mondanátok , hogy milyen is volt valójában.

4 megjegyzés: